|
||||
|
||||
Sv: Resa med 86-åring
Snabba beslut, men det blir säkert bra!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag arbetar i 4-5 årsgrupp och vi har inga inskolningar nu..de små var hos oss 3 gånger i maj/juni...Det underlättar.. Jag har ju precis bytt från ferietjänst till semestertjänst och är jätteglad för det efter 39 år i skolan med styrda lov Nu kan jag ta ledigt (nästan) när jag vill!!! Lissi - som aldrig gillat februarilov utan hellre vill vara ledig i september |
|
||||
|
||||
Hmm...
Det där med frukosten ska bli intressant att erhålla rapport om. Frågan faller under förändringar i ursprungsavtalet. //Uffe |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Claes verkar så snäll så det går nog mkt bra.
Måste bara djäklas lite.... //U |
|
||||
|
||||
Citat:
-spesielt siden hun var s å sugen på en tur til Hellas, og ikke kommer dit! Men så er det jo fint at det ser ut til å ordne seg så d u kan reise Men jeg trodde det var september som gjaldt, og kanskje sent i september og - tror du ikke Kreta midt i august kunne blitt for varmt for henne? Min mor var med til kreta da hun var 86 1/2 år, det var i oktober Det gikk fint, men hun holdt seg mest i skyggen på dagtid, så kunne hun være mer aktiv på kvelden - jeg h å p e r din svigermor blir frisk nok til å få oppleve Hellas igjen feks til våren, Lissi |
|
|||
|
|||
Jo vi hoppas hon blir pigg till en resa till.....
Nu har jag i alla fall fått ledigheten beviljad så JAG är glad för det....Inte så tokigt att resa BÅDE 18-25 augusti OCH 18-27 september till Grekland Lissi |
|
||||
|
||||
Vad härligt för dig att det löste sig!
Hade ju själv spetsat in mig på en greklandsresa till hösten igen! Men får nu nöja mig med weekenden i Barcelona! Katitzi |
|
||||
|
||||
Citat:
- selv har jeg denne "utfordringen" i høst 28aug - 4-sept / 14 sept - 21.sept / 31.okt - 2.des |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag glömde ju förresten 23-30 december också... ..men var det lönt att åka hem mellan 4sept och 14 sept??? Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
- reisene går til hhv Karpathos og Lesvos - den første med Arne og den andre med en venninne |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|