|
||||
|
||||
Sv: Apollos priscirkus
Jodå, visst har priserna gått upp sen förra året. Det märkte jag också när jag bokade våran resa!!
Var inne på Apollos hemsida förut idag och såg att om man beställer resan innan den 12 dec får man maten på planet! Jag mailade då Apollo eftersom jag redan bokat och undrade om vi som redan bokat får vi också grattis mat! Fick svar att det tagit bort det från min bokning! Lotta |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Tack för tipset, jag mailade till Apollo och talade om att "jag räknar med att ni bjuder på maten ombord enligt erbjudandet på er hemsida"
Gita |
|
|||
|
|||
Fick svar från Apollo imorse:
Hej Tack för ditt mail. Vi har lagt in rabatten och skickat en ny bekräftelse. Med vänliga hälsningar sales help Så ni som har bokat med Apollo, kolla detta. Gita |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Du måste själv aktivt kontakta Apollo, inte bjuder de på maten annars... Maila nu! //Gita |
|
||||
|
||||
En fråga till beträffande rabatten:
Ni som fått flygmaten gratis, hade ni hunnit betala in något på resan än? Eller drog Apollo av summan innan? Undrar eftersom jag redan betalat in anmälningsavgiften (eller vad det heter) för ca 2 veckor sedan. Kanske Apollo menar på att det rabatten inte gäller då, inte vet jag... |
|
|||
|
|||
Citat:
Gita |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Fick svar från Apollo idag
Även jag skrev att "Jag räknar med att ni bjuder på maten ombord enligt erbjudandet på er hemsida. Mitt bokningsnummer är osv..." och fick svaret: Ja det stämmer, vi kommer bjuda er på mat ombord. Med vänliga hälsningar, Apollo Resor kundservice/Sara Så tusen tack för tipset Det blir en gratismiddag på Karpathos för dessa pengarna! |
|
|||
|
|||
Vad roligt att det hjälpte! Vad vi skall njuta av maten ombord - gratis är gott!
Gita |
|
||||
|
||||
Javisst är det bra!!
Och att vi kan ge varandra tips här på Kalimera!! Tur att den finns! Tack Janne! Ps. Fast detta gäller ju dem som bokat innan 12 dec. Och Ni som har, hör av Er till Apollo.Ds |
|
|