|
||||
|
||||
Sv: Landsflykt
Kickie, vågar jag skriva att vi åker till Kreta om en vecka,,,,? I 6 veckor.
Jag hoppas att ni trivs något så när. Hälsa Kostas, att allt kommer nog att lösa sig med jobb. Ni båda har ju ambitioner! Pratar du norska nästa gång ni träffas? Birgitta. |
|
||||
|
||||
Roligt att höra att en av er har fått jobb. Det är i alla fall en början.
|
|
||||
|
||||
Önskar er lycka till. Vet inte om jag vågar skriva att jag har en 18 litersdunk med ljuvligt god olivolja , en 1.5 liters flaska med hemtrampat vin och en flaska tsipouro.
Lolis |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Du JanC, kemiska vapen biter bæst på vintersnuvan och kan møjlugen underlætta i inlærandet av norska //Kikh |
|
|||
|
|||
Letar Mykos plattsättning verkligen takläggare?, jobbat som plattsättare mer än tjugo år och har klämt dit kakel och klinker på dom mest underliga ställen men tak har jag som tur är inte behövt lagt hittills.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Plattläggare förstås !!!! Tack för uppmärksamheten,vet ej vad jag tänkte på när jag skrev |
|
||||
|
||||
Jeg er glad du har fått jobb i Norge, Kikh, håper du trives og tjener riktig godt
Håper det har ordnet seg med arbeid for "din kjære Grek" også !!! Jeg beundrer deg, og andre jeg kjenner, som virkelig står på og ofrer s å mye for å "overleve" ! - det er så t r i s t at situasjonen i Hellas gjør dette nødvendig for så mange......! Ha det godt alle som har kommet fra Hellas til Norge for å arbeide i vinter |
|
|