|
||||
|
||||
Sv: GOD JUL
Citat:
Hasse |
|
||||
|
||||
God Jul till alla Kalimeror!
Vi ses i övärlden eller på forumet hoppas jag. Hälsningar Agge |
|
||||
|
||||
Nu har ett två dm tjockt pudersnötäcke lagt sig över våran stuga i den Jämtlänska skogen. Det är nu mörkt fotogenlampan är tänd och det sprakar i spisen. Tomtemor har lovat oss kaffe lussebullar samt glögg. Ute är det ca tio grader minus. Underbart vi jag och min älskade är ju helt själva här uppe i skogen. Ja ja några vättar och småtomtar springer runt. 🎅🎅
Vi vill önska er alla grekioter en underbar Jul och ett gott nytt år. 🎄🎄 |
|
||||
|
||||
Citat:
En riktigt God Jul till er alla på Kalimera oavsett var ni befinner er... Nu ska jag snart provsmaka julskinkan... MVH zakka |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
GOD JUL!
|
|
||||
|
||||
Nu på julaftons morgon har jag äntligen lite mera tid och kan surfa här på forumet. Vintern har äntligen kommit och isen har lagt sig över vår sjö. Det blir nog en lugn julafton för oss och det är skönt.
Tack till Janne och Camilla för ännu ett år med härliga Kalimera! Och GOD JUL och GOTT NYTT ÅR alla! / Anne |
|
||||
|
||||
Önskar en GOD JUL och Gott Nytt År
från ett regnigt Österlen som är på väg att delvis flyta bort. Ingegärd o Christer |
|
||||
|
||||
Jeg ønsker dere, Janne & Camilla,
og alle her på Kalimera en riktig G O D J U L Hilsen Kari - som er glad det er blitt h v i t jul i år og, de 10 - 12 cm vi har fått er perfekt |
|
||||
|
||||
Jag vill också passa på och önska er alla här God Jul och Gott Nytt År!
Nu har kylan kommit hit försa dagen med minus här denna säsongen. Väderstation Hbg Luftkvalité - senaste observation 2014-12-25 kl 12:00 Lufttemperatur -1,0° Kl. 07:00 Min -9999,0° Kl. 01:00 Max 5,0° Vindhastighet 5,0 m/s Men jag tror inte ni slår oss i Helsingborg Lite för kallt eller? Rolf |
|
|||
|
|||
God fortsättnig allihop!
Masse har så jättefint uttryckt det vi så många känner, God fortsättning alla Kalimera-vänner! nickeLena |
|
|