![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tja, Janne. Du får nog byta ut två veckor till två månader.
![]() Oavsett hur länge du stannar så tycker jag att det är häftigt att du reser till Peloponnesos! ![]() ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet.
![]() Inget är bestämt ännu, det är vissa saker som måste falla på plats först. |
|
||||
|
||||
![]()
Lustigt att du funderar på att göra slag i saken....
Vi har gjort det, alltså bestämt oss för Peloponessos. Vi startar med att flyga till Aten den 6 juni och stannar där några dagar, sedan är Nafplion bestämt. Därefter får "luffartarmen" bestämma men Monemvasa, Kythira, Kalamata, Koroni mm finns med i planeringen. Kanske även en tur till Zakhyntos under vår månadslånga turne ![]() Göran & Carina |
|
|||
|
|||
![]()
Vi skall til Akrata i Achaia. Där bodde jag för många, många år sedan. Det lilla tåget ifrån Diakofto till Kalavryta, Zarouchlas fantastiska omgivelser och bara de vackra bergen runt om ser jag mycket fram emot! Mest dock att träffa mina gamla vänner och presentera min kära pojkvän för de
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() En månad låter helt underbart. Grattis! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Inte så konstigt med 6 juni, vi hittade bra pris på flygresan det datumet liksom på hemresan 6 juli. Till Aten flyger vi med Norwegian medan hemresan blir med SAS. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nu gick inte min bokning med Norwegian igenom, så det blir ingen resa den 6 juni. |
|
|||
|
|||
![]()
Synd Janne, men ta då Thessaloniki istället!
![]() ![]() Lissi- helt såld |
|
||||
|
||||
![]()
Får se vart det bär.
![]() |
![]() |
|
|