|
|||
|
|||
Sv: Glad Midsommar!
Trevlig midsommar önskar även jag.Hoppas det blir något varmare än ifjol,då var det bara nån plusgrad när vi vandra hemöver
Pia från ett blåsigt Härnösand |
|
||||
|
||||
Glad midsommar önskar vi också alla på Kalimera! Har precis kommit fram till Naxos och ska fira här. Ingen sill, bara fetaost och Retzina Idag är vädret fantastiskt (Masseväder) men prognosen hotar med regn och åska imorgon... Det är väl typiskt! Får väl hoppas att det drar snabbt förbi!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Glad midsommar alla!
Vi hoppar över att fira i morgon - 12 grader och regn här på västkusten lockar inte till det. Det blir till att packa istället. På lördag väntar Assos på Kefalonia . |
|
||||
|
||||
Trevlig midsommar! Och grattis alla ni som är på väg eller redan befinner er i Grekland.
Att ligga i hängmattan i midsommar är otänkbart. Att ligga på alla fyra och jaga mördarsniglar är däremot mycket tänkbart. |
|
|||
|
|||
Incheckad i egen lya i historiska kvarter i Warszawa. I gamla ghettoområdet. 18 grader och mulet ikväll. I morgon ungefär samma. Man kan dock sitta ute och äta.
Vi hoppar över sill och njuter polska dumplings. Lissi |
|
||||
|
||||
Glad Midsommar till alla.
Vi tillbringar som vanligt Midsommar i sommarstugan utanför Avesta. Trist väder men inget regn iaf(ännu)... I år byter jag ut den svenska snapsen mot Ouzo. Smakar ju Så mycket bättre! |
|
||||
|
||||
Hej Lissi! Vi har tidigare varit i Krakow men inte i Warszawa - som vi funderar att resa till. Skriv gärna några rader; tipsa om sevärdheter, boende, mat/dryck, priser. Och polska dumplings låter spännande ...
Sjöborren ... |
|
|||
|
|||
Sjöborren, under Warszawa finns fotoresebrev från aug. förra året. Nu är vi tillbaks i denna fantastiska stad. Jag lägger fler bilder sen, men alla" måsten" finns i förra. Kika där. Nu skingras molnen o solen kommer.
Lissi |
|
||||
|
||||
Glad midsommar, alla!
Sill och nubbe i uterummet i kväll, nästan som att sitta ute, men varmt Samos nästa fredag. Garanterat varmt /Z |
|
|