|
||||
|
||||
Sv: Vart tog Grekland vägen?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Birgitta, som har sommar från och med idag i Umeå. |
|
||||
|
||||
Ja, det tror jeg vi gjør
Her er bilder av "uvær" som får meg til å finne fram kamera, de er tatt fra balkongen vår på Chalki, en morgen i oktober : |
|
||||
|
||||
Riktigt vackra bilder Kari!
|
|
||||
|
||||
Tusen takk
- i høst blir det en uke på Chalki igjen, fjerde besøk der på fire år Vi har byttet bosted, ikke pga utsikten Utsikt må vi ha, den er fortsatt deilig på det "nye" stedet Der bor vi tett på havet med egen "badetrapp", d e t har vi fått sans for |
|
||||
|
||||
Ja, Chalki har ju sådana ställen, det verkar hur fint som helst! Ändå kommer jag aldrig att hamna där, som ensamresande har jag inte råd med de där dyra villorna som de har där ... Men det verkar vara en både mysig och vacker liten ö.
|
|
|||
|
|||
Gud så vakkert Kari!!! Fantastiskt flotte bilder! Ser også ut som et veldigt hyggelig sted
|
|
||||
|
||||
Citat:
Men 50 euro for to, synes vi "vårt" studio/lille leilighet på Chalki er verdt, det betalte vi i mai i fjor og skal betale det samme nå i beg av oktober Huset vi bor i ligger "klemt" mellom finere villaer som sikkert koster veldig mye mer Der vi bodde da jeg tok utsiktsbildene betalte vi 40 Euro første gangen, og andre gangen betalte vi 35 Euro, det var hhv i okt og i april. Tusen takk, Anna Pernilla - ja, v i synes Chalki er virkelig vakkert |
|
||||
|
||||
Det låter som bra priser för att vara Chalki, helt klart! Εftersom jag reser ensam har jag nog en liten annan budget än många andra. Jag vill ju numera oftast stanna tre veckor på ett och samma ställe och då får det inte dra iväg för långt per natt.
Om jag reste så tidigt och så sent som jag vet att du brukar göra så skulle jag nog kunna lösa Chalki också. Det har alltid varit lite lockande, både det och Kastellorizo. Båda har ju samma arkitektur som Symi men ändå helt annan karaktär. |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag hittade bild som jag tagit på Skopelos. Mer grått än så här kan det knappast bli. |
|
|||
|
|||
Men Gud, en sådan cool bild!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det var virkelig en spesiell og vakker morgen! - det kom noen kraftige regnskurer - vi skulle reise videre og var spent på om vi ville komme oss tørrskodde, ned til båten, og ombord, det gjorde vi Jeg likte virkelig Skopelosbildet ditt - helt magisk er det |
|
||||
|
||||
Janne, det där är inte grått, det är silver
|
|
||||
|
||||