![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kollade på detta och det verkar ju bara vara vanliga vägar.... 😳 Verkar som en ny by är på väg att byggas upp, Mesta infon är på Grekiska, Nån som kan lversätta lite mer info om detta? Senast redigerad av Disse76 den 2022-08-22 klockan 18:40. |
|
||||
|
||||
![]()
Man anlade vägarna för ett 20-tal år sedan. Det var sedan tänkt att sedan sälja tomterna, men det blev istället en domstolsfråga huruvida man får bygga där eller inte.
Ett ”missförstånd” som inte är helt ovanlig i Grekland. /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Måste erkänna att jag inte hade reagerat så mycket om jag sett detta från luften, tycker ofta man ser märkliga saker där uppe i planet när man tittar ner, väljer ALLTID fönsterplats och kollar ner en hel del
![]() Thoper, du skulle inte kunna skicka en länk på det du funnit? Alla kanske inte är så hemma med Google Earth 🌍 Tillägg; missade att du redan länkat ![]() Senast redigerad av simetra den 2022-08-23 klockan 09:58. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
https://earth.app.goo.gl/mTaib8 När det gäller övrig information, så ställde jag frågan till en person som bor i Marmari och bad honom svara i Facebook-inlägget. /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Äntligen! Tack snälla Thoper!
![]() Nu kan jag sova gott om nätterna igen. Det ser sannerligen märkligt ut. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Citat:
![]() /Thoper |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker att min gissning var ganska nära lösningen
![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Märkligt område. Det ser nästan ut som om det varit en stad där men man har tagit bort alla hus.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tusind tak for at opklare gåden 😊 Den var mindre videnskabelig, end hvad jeg havde forstillet mig.
|
|
|||
|
|||
![]()
Det brann ju ganska mycket på Evia
så jag trodde kanske att det var lämningar efter den |
![]() |
|
|