![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Pizzerian med de goda pizzorna (längst bort på hamnpromenaden nedanför borgen) heter Ostria. Restaurangen Bacchus som även den ligger längs hamnpromenaden har också god mat, deras kycklingsouvlaki är supermumsig!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Just det ja! Missa inte deras underbara pizzor och glöm inte tzatzikin till. Restaurangen som ligger bredvid heter Ideal. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är lite förvånad över att ingen föreslagit en utflykt till Meteora än. Om ni blir rastlösa av att bara ligga på stranden och gillar äventyr så kanske det skulle intressera er. Det är förstås inte gratis men vad jag förstått på andra som varit där är det värt vartenda öre.
Har själv inte varit i varken Parga eller Meteora än, men när min tonårsson (som är några år äldre) fick se bilder därifrån blev han verkligen intresserad av att åka dit! (det blev jag också för den delen). Vad säger ni som varit i Meteora, kan det vara något? Smultron |
|
||||
|
||||
![]()
Problemet är väl kanske att det blir stressigt att hinna med på en vecka. Beror på hur aktiva dom vill vara och om arrangörerna kör utflykten den veckan. När jag var i Parga gick den varannan vecka och jag hann inte med den. Antagligen därför jag någon gång kommer att åka dit igen. Har inte hört någon som inte varit väldigt nöjd med ett besök i Meteora utan beskrivningarna brukar vara lyriska.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Janet - Kinarestaurangen har flyttat till bredvid Osteria, tror inte det fanns någon matställe imellan. bon |
![]() |
|
|